Asistent prodejny Brno - brigáda

MEYRA ČR s.r.o. je významnou společností specializující se na dovoz a prodej kompenzačních pomůcek pro osoby s hendikepem a omezenou pohyblivostí.

Do obchodního týmu na naši pobočku v Brně hledáme posilu na pozici:

Asistent prodejny

Nabízíme brigádu. Vhodné pro studenty VŠ bez praxe.


Co vás čeká:

  • Podpora chodu prodejny Brno na adrese: Cejl 107, Brno.
  • Komunikace se zákazníky
  • Naučíte se rozumět produktům, které mohou lidem velmi pomoci nejen s mobilitou a naplňovat tak moto naší společnosti: "Usnadníme lidem pohyb".

 


Co budete potřebovat:

  • Středoškolské vzdělání
  • Dobré komunikační schopnosti
  • Schopnost pracovat samostatně
  • Pečlivost a spolehlivost
  • Uživatelskou znalost práce na počítači - práce v programech Office
  • Anglický jazyk výhodou

Nabízíme:

  • Získání praxe v oblasti zdravotnických prostředků
  • Práci na dohodu
  • Práci na 16 hodin týdně (resp. 2 x 8 hodin) dle individuálních časových možností
  • Odpovídající finanční ohodnocení

Nástup:

  • Dohodou

V případě zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis s motivačním dopisem k rukám pana Tomáše Rödera, e-mail: troder@meyragroup.com.

Kontaktováni budou pouze kandidáti vybraní k osobnímu pohovoru.

 

Zpět na výpis pracovních pozic

Sdílet na:
nahoru

Využíváme cookies, abychom vám umožnili pohodlné používání těchto webových stránek.
Souhlasíte-li, klikněte na tlačítko Přijmout všechny cookies – budou uloženy všechny cookies (technické/funkční, analytické/výkonostní, marketingové). Více viz Používání cookies.

Přijmout všechny cookies
Nastavení cookies